سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس دانش را برای غیر خدا فرا گیرد یا با آن غیر خدا را اراده کند، جایگاهش را در آتش تدارک کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

وقتی برنامه رو نصب کردی میتونی 2 حالت از شکلکهارو انتخاب کنی.بدش اول اسم دوستتونو از کادر سمت راست انتخاب کن مثلا s بدش یک عکس قلب اون بالاست انو بگیر بیا توی صفحه چت با پی ام   ولش کن/طرف باید آن باشه

واقعا زیبا و جذابه.هیشکی هم مثلش نداره

دانلود برنامه


 نوشته شده توسط کیان در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()

احتمالا تا حالا با ویروس New Folder.exe مواجه شده اید !
قسمتی از مشخصات این ویروس به شرح زیر است :
1 . آیکون آن شبیه آیکون یک پوشه است .
2 . اندازه ی آن 140 کیلوبایته .
3 . پس از اجرای این ویروس ، محتویات پوشه ی My Documents نمایش داده می شود .
4 . این ویروس تولید مثل هم می کنه !
5 . گزینه ی Turn Off Computer رو از منوی Start حذف می کنه .
6 . از اجرای Registry Tools ، Windows Task Manager و System Configuration Utility جلوگیری می کنه .
7 . پس از مدتی Registry Tools و Task Manager رو غیر فعال می کنه.

 

پس از اینکه برنامه ی Kill New Folder.exe کار خودش رو انجام داد ، باید مابقی ویروس ها رو خودتون به صورت دستی پاک کنید .
برای پاک کردن مابقی ویروس ها به شیوه ی زیر عمل کنید :
1 . به منوی Start بروید و روی گزینه ی Search کلیک کنید تا پنجره ی مربوطه نمایش داده شود .
2 . در سمت چپ روی گزینه ی All files and folders کلیک کنید .
3 . در قسمت All or part the file name عبارت New Folder.exe را تایپ کنید و روی گزینه ی Search کلیک نمایید .
حالا تمام فایل های پیدا شده رو پاک کنید .
حواستون باشه مجددا یکی از اونا رو اجرا نکنید .
موفق باشید .

دانلود نرم افزار با حجم 140 کیلوبایت

رمز عبور : www.freedownload.ir


 نوشته شده توسط کیان در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی اپراتور دوم امکان پذیر شد

خبرگزاری فارس: تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی اپراتور دوم تلفن همراه امکان‌پذیر شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با این سرویس جدید، دارندگان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانند تنها با وارد کردن یک کد و یا تماس با خدمات مشترکان از خط ایرانسل، سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.
بنابراین مشترکانی که مایل‌اند به جای شارژ سیم کارت خود، هر دو ماه یک بار صورتحساب دریافت کنند و یا از خدمات پیشرفته صورتحساب ایرانسل استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، از اول دیماه سال جاری میتوانند بدون نیاز به خرید یک سیم کارت جدید به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی ایرانسل از جمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین الملل بهره مند شوند.
متقاضیان برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی ابتدا بایت بابت تفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان 60 هزار تومان (معادل 3 کارت شارژ 20هزار تومانی بدون احتساب 6 درصد مالیات و عوارض قانونی مشمول کارت شارژ) شارژ کنند.
سپس با شماره گیری کد #4*7*140* و یا تماس با شماره 140 از خط ایرانسل خود و سپس وارد کردن شماره های 7 و بعد 4، مطابق با دستورالعمل سیستم راهنما درخواست تبدیل سیم کارت خود را ارسال کنند.
پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، مبلغ 60هزار تومان بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری از حساب مشترک کسر شده و حساب مشترک ظرف 24 ساعت از اعتباری به طرح تعرفه پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی تبدیل می‌شود.
در صورت شارژ بیش از 60هزار تومان، مابقی مبلغ به حساب سیم کارت دائمی منتقل میشود. همچنین ارائه کدپستی صحیح و تکمیل ثبت نام برای تبدیل سیم کارت الزامی است.


 نوشته شده توسط کیان در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()

با عضویت در این سایت شما میتوانید با کلیه متخصصین ایران ارتباط برقرار کرده و از موقعیت های شغلی متناسب با رشته خود آگاه شده و با قرار دادن سوابق تحصیلی-شغلی و پژوهشی  در پروفایل شخصی خود امکان استخدام خود را در یکی از مراکز خصوصی یا دولتی به چندین برابر افزایش دهید.

برای ثبت نام در سایت روی عکس زیر کلیک کنید.

دعوت نامهدعوت نامه

 


 نوشته شده توسط کیان در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()

از دوره نوجوانی، علاقه خاصی به تیم ملوان بندر انزلی داشتم. هنوز هم وقتی پیراهن سفید این تیم را می‌بینم یاد سالهایی می‌افتم که به اتفاق پدر و عمو و پسر عمو ، به انزلی می‌رفتم تا بازی‌های ملوان را در مقابل تیمهای استقلال و پیروزی از نزدیک ببینم. البته این خاطرات به دورانی مربوط می‌شود که مرد اول فوتبال ایران و بازیکن محبوب ایرانی‌ها و ملوانی‌ها - سیروس قایقران- در قید حیات بود.

من ورزشی نویس نیستم. حال و حوصله جر و بحثهای آبی و قرمز را هم ندارم. هیچ اصراری هم ندارم که حتما برنامه نود و فوتبال برتر و مسابقات جام یوفا را سر ساعت مقرر از تلویزیون تماشا کنم، اما اینروزها بدجوری دلم می‌خواهد که ملوان همچنان در لیگ برتر باقی بماند و قرمزهای پایتخت نیز قهرمان لیگ برتر بشوند! چرا؟ ملوان را به همان دلایلی که در بالا نوشتم، اما قهرمانی پیروزی؟….

از همان روزی که آقای کاشانی از نفوذ و اعتبار خود استفاده کرد و باعث شد تا قطبی پس از سالها به ایران برگردد، از تیپ و قیافه و شخصیت ایشان خیلی خوشم آمد. هرچند اعتقاد داشتم که او، سالها زودتر از موعد مقرر وارد دنیای فوتبال ایران شده است. من قصد ندارم که ارزشها و افتخارات فوتبال کشورم را نادیده بگیرم، اما وقتی می‌بینم که هنوز ستاره‌های ریز و درشت فوتبال ما، با دیدن شماره‌ پیراهنشان روی تابلوی تعویض، قهر می‌کنند و چپ‌چپ به مربی و کمک مربی تیمشان نگاه می‌کنند و در حالیکه تنها شباهت بازیکنان فوتبال ما با خارجی‌ها، مدل مو و خط ریش و ابروی کمانی آنهاست و … آیا حق ندارم که درباره ورزش کشور و فوتبال مملکت همین نظر را داشته باشم؟ البته اگر همه موارد فوق را بخاطر جوانی و عدم تجربه کافی و تحصیلات پایین و پول‌پرستی بازیکنان فوتبال نادیده بگیریم، ادبیات و پرخاشگری‌ و طلبکاری مربی باتجربه تیم ملی، مهندس علی‌ دایی را با کدام دلیل و برهانی باید توجیه کرد!

در سالهای گذشته مربیان معروف و مشهور زیادی به کشور ما آمده‌اند. برخی از آنها هنگام وارد شدن به خاک ایران، چنان بادی در غبغب داشتند که انگار ما سالهاست به آنها بدهکاریم! (یاد کلمنته بخیر!) بعضی‌ها هم، چند ماهی آب و هوای ایران را تحمل می‌کردند، اما کم‌کم دلارهای برادران اعراب کار خودش را می‌کرد و آنها را از خود بی‌خود. چند نفری هم به پاس زحمات برادر دادکان سالها فوتبال ایران را رهبری کردند و در نهایت به گند کشیدند! در چنین اوضاع و احوالی وقتی قطبی به ایران آمد، کمتر نشانی از غرور، تکبر و طلبکاری در او و حرفهایش دیدیم و شنیدیم. فراموش نکنیم که او سالها در خارج از کشور تجربیات زیادی کسب کرده و دستیار مربیان بزرگی هم بوده است. جدای از تجربیات ارزشمند هموطن شیرازی ما، ادبیات خاص او هم در نوع خود جالب توجه بود. ادبیاتی که چه به هنگام شکست و چه پیروزی، نشان از شخصیت والای قطبی داشت. (خواهشا یکبار دیگر مصاحبه افشین قطبی و علی دایی را پس از دیدار تیمهای سایپا و پیروزی مرور کنید)

به هر حال قهرمان امسال لیگ برتر را مسابقه نهایی دو تیم سپاهان و پیروزی تعیین می‌کند. در سالهای اخیر سپاهان تا حدود زیادی، توانسته است یکه و تنها از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کند و انصافا نمی‌شود ارزش‌های این تیم را نادیده گرفت، اما همانطوریکه نوشتم آرزو دارم پیروزی قهرمان امسال لیگ برتر بشود، فقط و فقط بخاطر افشین قطبی!

قهرمانی تیم پر طرفدار پرسپولیس را به همه دوستان تبریک میگویم.به امید قهرمانی در جام باشگاههای آسیا

 

 

نویسنده:امید حسینی


 نوشته شده توسط کیان در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()

همانطور که همه دوستان در جریان هستندسایت گوگل در یک عمل ناجوانمردانه در نرم افزار google earth  نام خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر داده است.که موج خشم واعتراض را از سوی جوانان غیور ایرانی در پی داشته است.لذا در پی این عمل ناجوانمردانه شکوایه ای از سوی جوانان ایرانی تنظیم شده است که در صورت به حد نصاب رسیدن حداقل یک ملیون اعتراض سایت گوگل مجبور به تغییر نام خلیج عربی به خلیج فارس میشود.

بنابراین از شما دوستان دعوت میکنم تا با پر کردن فرم اعتراض که در لینک ذیل قرار دارد از شرف خودوسرزمین خود دفاع کنیم.

حداکثر زمان پر کردن فرم 1 دقیقه میباشد.

http://www.petitiononline.com/sos02082/petition.html

 

 

be in sorat :
Name: (required)                        name khod
Email Address: (required)           emaile khod
Comments: (optional)                 tozihe khod
dar safheye b`ad :
  click on : preview your signature
dar safheye b`ad :
   click on : approve signature


 نوشته شده توسط کیان در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 121116
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من